Bakis

Fest hos Marica & Erica för att fira dom. Det blev Tequila och cider för mig, kanske lite för mkt också (y) haha men kul var det ändå :) Men sen finns det folk som inte kan låta andras saker vara också, dom kan köra upp något där solen aldrig lyser! Åkte hem vid halv 3 för måde ila, sen var det bara att hoppa ner i min sköna säng när jag kom hem. Vaknade vid 11 av att alicia kom hem och hoppade på mig så vi gick ner och åt frukost och man kan ju säga att mitt huvud ville ligga kvar i sängen. Jag brukar nästan aldrig bli bakis men idag så fyfan! kan bero på att jag hade huvudvärk innan vi börja festa också men men. Sen gick jag och la mig ingen och har typ inte gjort så mkt mer än så. Nu blir det mer kladdkaka med film och min älskade filt (a)
Puss!  



Ska prova såna nästa gång och kolla om det funkar. Dom ska öka vätskemängden i kroppen, så man tar en innan man går och lägger sig på kvällen.. Fast igentligen är det väl bara att dricka massa vatten ist? Sen får man skylla sig själv ifall man dricker för mkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0