...

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men har haft mkt att göra och sen när jag har tänkt skriva så blev det inte så men ska försöka blir bättre på det. Jag började skolan den 18/8 då. Går stylist linjen i Uddevalla. känner inte någon än men får hoppas att det ändrar sig :) Jag tror vi var 27st och verkar vara en jävligt bra klass ändå :P Menmen hoppas jag får en lägenhet snart så jag slipper gå upp kl 4 varje dag bara för mitt tåg går kvart över 6 (y)
I helgen har jag först vart med macci i fredags och vi hade filmkväll mkt flöt blev det ;) höhö. Sen i igår så var jag på kalas hos min brorsbarn som fyller 10år och firade han lite :) Efter det åkte jag in till Manda där det var fest. Efter ett tag så gick jag och Linda ut lite och träffa folk och så. Sen gick vi tillbaka en stund och så men efter en timme så skulle Linda hem så vi gick ut och träffade några och sedan hennes bror och så körde han hem oss. (y) Helgen blev lyckad fast jag trodde att jag skulle sova bort den helt :)
Hepp, nu blir det att äta frukost innan jag dör!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0