Fyfan, vad pinsamt..

Fan vad pinsmat! Jag har aldrig vart så dum innan, fyfan... Jag borde nog tänka lite innan jag gör något så jävla dumt igen.. åhhh xd
Idag så har jag inte gjort så mkt, fixat lite och sånt. Det blir att gå i Lidköping (Hälsa och Kroppsvård) så kollar runt efter en nice lägenhet just nu :) Blir väl att pendla i början, så kommer få gå upp vid 5 eller något (y)
hepp men dagen har vart ganska bra, vart inne i stan hos syster och fikat och träffat lilla casper :)
Juste kom på att jag har gjort helt jävla bort mig också! Kan inte ens säga vad det är för då kommer ni tro att jag är cepe eller något.. Men kan lova att det var jävligt lågt :( kanske säger det nån gång ;)
Nu blir det sängen, Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0