Här igen (y)

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men har helt enkelt inte orkat (y) Om jag ska sammanfatta det som har hänt så är det party, crusing och vart med folk :) + Att jag vet inte vart jag ska gå än! Eller vet inte vart jag kom in nu, för jag glömde att skicka in svar eller glömde och glömde visste inte att senaste var den 2 agu :( Men mamma ska ringa och kolla med dom så får hoppas att jag kommer in annars så blir det ett friår hemma (y) wiie :( Nu blir det att kolla film och sova så jag kommer upp imrrn, för då blir det att åka till liseberg med Emelie och Eveline :) Får hoppas på bra väder bara och ett bra humör.

Godnatt och pussisar på er ;*


I want you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0