My feelings for you

Men hallå där! gissa vem som börjar bli frisk? jo jag! yeaaah! :D
Idag har jag legat och degat till kl 12 mmm :G haha, sen skulle mamma till Skövde för att hjälpa Alicia med några papper och sedan iväg till Tidan och lämna flyttlådor (snart bor jag och min älskade syster Alicia tsm) så jag följde med som sällskap :) När vi var påväg hem så slutade Marica skolan så tänkte att jag kunde hälsa på henne lite så gick med henne till bibblan så hon fick ett lånekort, hon är en duktig flicka hon ;) Efter det så gick vi till Alicias skola och träffa henne en sabbis för vi hade brotom för vi skulle med Maricas pappa hem. Nu har min Fluuumis åkt hem :/ haha, och tror ni inte att jag fick mitt simkort men tror jag repade det igen så det gick sönder ;o efter mindre än 5min liksom GAAAAAH! Jaja, jag får skylla på min blondhet (a) Ne men frå hoppas att jag kan fixa det för när jag startade det så hade jag 16 mess i inkorgen så man bah: åhhh måste läsa :G höhö. Nemen nu ska väl jag fixa lite och sedan knarka halstabletter så man kan gå till skolan imorgon :)
Puss babes ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0