So far away from where you are

Heyhey, ligger här i sängen och är sjuker :( Har haft en toppen helg annars :) Var på matfestivalen men Alicia och folk. Det ända negativa var att det regnade så man blev förkyld! Så imorrn blir det att vara hemma och försöka bli frisk (y) Jag som vill till skolan. Har fått en as grym klass :) Sedan har mitt jävla simkort som jag hade haft i typ en vecka gått sönder -.- så nu kan jag inte få tag på någon igen, så himla UNDERBART! Får hoppas att det kommer snart för har ett stort behov av min mobil ^^ höhö.
Ne men nu blir det att försöka sova och lyssna på min älsklings låt "From where you are med Lifehouse" ;G
Godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0