- Dansa hela natten

Fredag = fest med Aliciafisssia! Blir att dra till stugan med bra folk hoppas jag. Men får inte dricka så mkt för ska till Göteborg imorgon men Marica och köpa julklappar och kanske något till mig (a) hehehe. Det kommer bli as trevligt att vara med henne en heldag. Blir att äta godmat och kaffe latte ;G
Idag så hade vi prov i hår och sedan shampo/massage prov och Anna fixade mitt hår. Hon även stylade det också. Blev jätte fint! As duktig är hon :)
här kommer lite bilder, dock ser håret inte lika bra ut för det snöa och massa på vägen hem...
(hahahaha, kolla mina ögon!!!)

Kommentarer
Postat av: Robin

Little princess from Falköping <3

2010-12-21 @ 16:08:05
Postat av: Daniel

du är grymt snygg

2011-07-24 @ 14:37:06
URL: http://www.elaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0