- Jag skrattar döden i ansiktet

Vad har hänt med mig? Var är orken jag hade för skolan? Den är bara borta. Det ända jag gör är att tänka på dig jämt, jämt JÄMT! Tiden bara försvinner och jag hamnar efter. Så här får det inte vara!
Idag har jag vart hemma igen pga att jag skulle till doktorn kl 11. Jag blir alltid sur när jag ska träffa denna jävla läkaren! Men iaf hon tyckte att hon inte kunde hjälpa mig mer bara för jag inte verkar lyssna på vad hon säger, jo men tjenna! Bli gluten själv då jävla as! Hon tycker jag är den "envisaste" personen hon har träffat. Sen sa hon att om jag inte börjar följa min gluten kan det bli så att jag får cancer.. Sen sa hon att det var ett par som hade försökt att få barn men kvinnan kunde inte och då kom dom fram till att det var gluten.. Vafan, säger man så? Och hur ofta händer det alla personer? Jag tror inte jag är ensam iaf som tycker att glutenfri mat smakar så äckligt att det inte finns (nu menar jag inte allt men det mesta). Nog om det.
Sen när jag var klar så åkte vi till biblioteket och lånade två mj böcker jag ska ha till skolan. Sen har jag typ tagit det lugnt inte jobbat alls som jag egentligen skulle..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0