- Oh my God. Shoes. Let's get some shoes.

Skulle till Skövde idag och shoppa lite med Alicia. Vaknar att jag har telefon av en sur Alicia som frågar vart jag är. Kl var visst 11:40 och vi skulle ses i Skövde kl 12! Jag stressar som fan och kommer till Skövde kvart i 1 ist. Det blev ändå en lyckad dag, även om mitt humör inte är på topp men det ska inte skada för att ha en bra dag. köpte en Laptop väska, en tröja och as SNYGGA SKOR som jag ska ha på nyår förhoppningsvis! Sen när vi var klara gick vi hem till Alicias bror och hans tjej och tog en kaffe men oss till bussen för att dra till mitt tåg hem. Blev som sagt en lyckad dag med min brud!
Ohhhhhh kolla bara! :G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0