05:48

Godmorgon!
Ville verkligen inte gå upp idag! Ville bara stänga av alarmet och sova vidare som jag gjorde i 20min iaf, sen fick jag dra mig upp för att fixa mig. Blev klar mkt fortare än jag brukar och det är då man känner att man kunde sovit nästan 30min till! åhhh...
Snart blir det att dra iväg till tåget, känner på mig att det är försenat idag! Haha, vad peppad jag låter (y)
När jag kommer hem får jag försöka ringa Skövde om dom ens är kvar vid halv 6 annars blir det att ringa imorgon för då blir det ändå att vara hemma för hinner inte med tåget pga jag ska till doktorn vid 8 och mitt tåg går kl 08:50 för att jag ska hinna till skolan som börjar kl 12 och om jag tar ett annat tåg så kommer jag nästan dit vid 1 eller vad det är och känner ingen lust för att missa två lektioner och vara med på en och sedan åka hem ingen xd men men blir att plugga som fan, ligger ganska efter för jag inte har haft orken (a)
Hepp nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fixa det sista :)
xoxo Natalie
Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0