Dag 02 – Min första kärlek

Oj, hmm första kärlek? Det bror väl på hur man menar om man tänker på vem man var tsm med för första gången eller inte. Men om vi säger första killen jag verkligen var kär i var kille jag aldrig riktigt var tsm med. Jag var runt 14 år då, och när jag såg honom blev jag "kär". Jag var så blyg och vågade inte säga så mkt i början för jag var rädd att säga fel. Men vi hade våra stunder strulade nästan alltid varje gång vi festade ihop. Han fick mig att le, och min mage pirrade varje gång.. Men tiden gick och vi träffades några gånger men jag märkte att det aldrig skulle bli hur mkt man kanske ville det då. Men jag är ändå glad att det inte blev vi, för dom gångerna jag har blivit sårad, fundersam och arg är han nog inte värt det. Men han var ändå my first love och det ångrar jag inte.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0