Dag 11 – Mina syskon

Ja vart ska man börjar. Har ju som sagt 5 syskon! ^^ Men jag orkar inte ta en i taget utan säger så här, 4 är tjejer och 1 är hmmmm? jo en kille så klart ;) Dom heter: Eveline, Emelie, Thérése, Charlotte och Daniel. (Alla utom Daniel har ett e i slutet, höhöh.) Jag och Eveline är dom ända som bor kvar hemma. Alla syskonen är olika. Bråkar alltid med någon av dom (Alla utom Daniel). Men vem gör inte det? Ne men jag älskar alla ändå! Även om jag skulle vilja slå sönder dom ibland (A) hihih.
Sen har Anders (mammas kille) 4 barn. Två av dom har jag bott med och dom är som mina syskon också. Alicia och Gustav. Men vem visste inte om Alicia innan? Jag kan bara säga att jag älskar henne som fan och kommer alltid göra det! :)

Kommentarer
Postat av: Alicia, tha bessssst

TIHIHI, ÄLSKAR DIG MED HUNNY BUNNY!

Den där bilden asså, taaaaardos <3

2010-12-27 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0