Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

Vi tar en vanlig dag när det är helg.
Jag bukar vakna runt 10-13 på morgonen/dagen. Kollar alltid mobilen, sen tar jag på mig en t-shirt och går ner på toa. Sen brukar jag snacka lite med dom som är i köket, annars går jag kanske upp och lägger mig under täcket igen för det är så varmt och skönt :$ Kollar mobilen igen. Ligger där och drar mig. Startar datan kollar fb. fastar där någon timme typ. Går ner och äter om jag inte väntar till middagen ist som brukar vara runt 4-5. Om det är Alicia helg pratar man med henne och kollar vad vi ska hitta på till kvällen, vart vi ska festa osv osv. Sen fixar vi oss i typ 3 timmar bara för vi inte brukar ha bråttom.
Hahah, asså vadå vanlig dag? Alla är olika för mig, kanske inte på morgonen men oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0