Presentera mig själv

Dag 1: Jag heter Natalie Arvidsson för dom som inte vet! ;) 16 år och bor i så kallade Falköping en liten hålla ute på landet. Jag har 5 syskon som jag älskar väldigt mkt. Just nu pluggar jag till stylist i Uddevalla på Plusgymnasiet. På fritiden är jag väldigt mkt med Alicia (min halvsyster). Vi kan göra allt möjligt från att ta det lugnt hemma eller att festa långt in på morgonen. Hon betyder väldigt mkt för mig! Sen har vi självklart min bästavän(fru) Marica kroon, hon kan jag vara mig själv med och vi kan bara sitta och skratta i flera timmar! Hon är också en person som betyder sjukt mkt för mig! Annars blir det väl mest pluggande.. Jag är en väldigt bestämd tjej som vill att allt ska gå som jag vill, men det betyder inte att jag inte tänker på andra, lyssnar väldigt mkt på hur andra känner. Men jag brukar få som jag vill oftast ;) Jag är en tjej som inte tar någon skit och skrattar åt bullshit! Mina svagaste sidor är att jag är väldigt blyg av mig, det kanske inte märks så ofta men det är sant! Sen har jag också ett väldigt dåligt självförtroende som jag håller på att bygga upp, men det är inte lätt men jag jobbar på det!
Jaaa, det var väl det mest! Orkar inte skriva så mkt för då orkar ni nog inte läsa mer! höhö
PUSS!
höhöh usch :$

Kommentarer
Postat av: Din fr

2010-12-15 @ 18:47:44
Postat av: Din fru (L)

Åhhh måste säga att jag älskar dig så otroligt mkt!!! vi har alltid våra goooa stunder. puss pöööösss <3

2010-12-15 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0