Party

Sitter här på alicias dator och ska försöka sova, så man kommer upp kl 5 imorgon (y) Blev att fira Alicia igår med fest som blev jävligt bra kan man säga. Haha, kunde väl blivit bättre om jag inte behövde spy men men så är det när man går med på att spela öl/cider spelet xd
Imorrn blir det att va barnvakt åt casper en stund, kul kul :) Sedan får jag se vad som händer, kanske maccis kommer och är social, annars blir det väl något annat förmodar jag.
Nemen nu blir det att se på film :)
Godnatt på er ;*



Ett stort Grattis till älsklingen som fyller 16 idag! ohh du börjar bli en stor flicka bby ;)

Kommentarer
Postat av: Marica Kroon

Jag kommer till dig en liten stund bby :D Och kan se om du kan komma hem till mig :D <3

2010-07-26 @ 11:41:09
URL: http://maarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0