Fredagsmys!

- Det kändes som att få hjärtat urdraget och tillbaka satt igen.

Lediga från skolan idag så blev att sova länge och sen fixa sig för att dra in till banken. Blev en fika med mamma och Allan också, mys. Sen när man kom hem kom morfar och Alva, med mer fika :O Kunde inte ens äta halva så katten fick den i smyg :$ höhö. Sen har jag bara tagit det lugnt med min fulla mage och spelat gitarr (försökt iaf).
Nu har jag nyss ätit middag och nu sitter jag vid tv:n men mamma och andres och har fredagsmys utan godis (y) Duktig tjej! (a)
Ha en en mysig fredag kväll!
xoxo Natalie.

De är dags för fredagsmys

Om det så är det sista jag gör
Nu är det slut på veckan
Det är dags för fredagsmy-yssssss!

(Texten talar för sig själv)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0