Jul i city

Igår åkte man till min bror för att måla Hugo till en Spider man, as tuff blev han ;)
Sen när man kommer hem, ni kan inte gissa vad som väntade när jag kom hem! En bukett blommor med 5st rosor + en liten jätte söt nalle!!! Kan ni fatta hur chockad jag blev! Du är så jävla söt, gissa om jag längtar efter dig (a)
Sen åkte jag till Uddevalla med försenade tåg, så med mkt om och med så kom jag fram. Blev en trevlig mys kväll med tjejorna Lisa och Rebecka :)
Idag var det jul i city och några av stylisterna skulle vara med och stå i skyltfönster. Jag, Lisa och Rebecka skulle se ut som små tomtar och slå in paket. Vi skulle vara i salongen 07:30 för att sminka oss och hjälpa till att sminka dom små flickorna som skulle vara med i paraden, men så vaknar vi av att Rebecka säger att kl är kvart över 8! Vi fick skynda oss som fan och gå iväg oppepade till salongen och fixade allt sen kl 10:30 gick vi till Åhlens och satte oss där vi skulle vara. Tiden gick fort och många barn vinkade åt oss ;) hehe
Nu är jag hemma hos mammsen och det snöar som FAN, blir nog ingen skola i morgon för kommer inte ut..
Blir mys vid tv:n i kväll och tänka på dej ;*
xoxo Natalie!
Suddig blid men den får duga! Tilda & Spider man ;)
Var tvungen :$ blev inte så bra att ta kort med datorn men jaja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0