Love is hard

Sitter i mjukiskläder och tänker gå och lägga mig. Idag så slutade jag kl 12:00, så kom mamma och Charlotte till Ud för att jag skulle ha utvecklingssamtal kl 16:30, så det var ingen idé att dra hem. Vi gick och åt lite godmat och efter det shoppa jag lite. Blev Hårkoll och underkläder. Sen gick vi och fika på ett as mysigt ställe. Efter utvecklingssamtalet som gick fort och bra, bar det hem till fkp.
Tappade upp ett hett bad men doftljus och slappnade av, det behövdes kunde jag säga. Fast tror det blev för varmt för sp***e efteråt :s... Men mådde skit bra efter så vet ifan vad det är med mig har fan gjort det två gånger denna vecka.. (to much information)
Nu blir det sängen!
Godnatt
xoxo Natalie!
Ge mig! :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0