No surprise

Dagen har gått väldigt fort! Kan väl inte säga att det är varmt ute... As kallt! Har vart as trött fast jag tyckte jag fick sova ut. När jag kommer hem till fkp, så åt jag lite och sedan gick iväg till Charlotte för att klippa henne och slinga håret. Blev väldigt bra. Själv så funderar jag på att färga håret brunt men är feg att det ska bli fail och att det kommer vara svårt att få tillbaka mitt blonda igen :/ Men men vi får väl se. Nu är jag hemma hos Therese igen, blir att fixa te och kolla film innan jag ska sova.
xoxo Natalie!
När ska jag hitta hem? Verkar som jag är en resväska som flyttas runt och aldrig får komma hem till MIN säng.
Hoppas det ska bli bättre när jag hittar lägenhet, men frågan är om jag vill flytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0