I hate this part

Hejhej, åkte hem från skolan idag. Kände mig inte alls ok, gör jag väl inte direkt nu heller så blir ingen skola i morgon och sen är vi lediga på fredagen. Så när jag kom hem från tåget kom mammsen och hämta mig :$. Blev att krypa ner under täcket i soffan med kall mjölk och pepparkakor (a) mummms.
Annars har jag väl inte gjort så mkt, mer än att tjocka mig lite... ;)


Tankarna bara flyger omkring och tiden för oss närmare med sakta steg.
Att bara tänka på det får mig att le. Men ska man vara glad nu? Ska man det?
Vi är bara två personer med lekande tankar som söker efter kärlek, att få hålla om någon om nätterna.
Men ska vi inte vara oroliga för det som kan hända? Att trampa snett på vägen?
Eller för att falla, falla för varandra... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0