Tisdag

Åkte pulka med marica igår, avslutade det med varm choklad, pepparkakor, popkorn och film ;G
Hehe, trött som jag var efter att gå upp för den jävla backen med snö upp till knäna så somnar jag i filmen (a)
Senare på kvällen åkte jag in till stan för att sova.
Idag kom tåget 20min försent så fick stå och frysa som fan! Skolan var som vanligt, men Lisa och Rebecka var sjuka :(
Imorgon blir det att ringa Plus i Skövde och kolla om jag får börja skolan där ist, känner att jag inte orkar pendla. Men om det inte är en bra stylist linje blir det att flytta så snart som möjligt till Uddevalla..
Nu blir det film och godis som jag nyss har köpt :G hihi, vill bara att min mysis ska vara med med snart, snart så blir det vi som myser eller vad säger du? ;)
xoxo Natalie!

Kommentarer
Postat av: Robin

Jaa, klart de blir vi som myser sötnos ;)

2010-12-02 @ 12:06:55
Postat av: Natalie Arvidsson

Ohja, massa mys! ;)

2010-12-02 @ 18:20:50
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0