Faster!

Sitter nu hos Therese efter en vecka lov hemma. Vill inte börja skolan, inte ett dug sugen påt! :(
Idag har jag vart barnvakt åt Viktor, Tilda och hugo (Hugo var hemma en stund också). Kan ju lova att dom älskar sin faster ;) Sätter sig på mig så jag inte kommer någonstans, bitter mig i tån, slår min på rumpan, river mig, "fixar" mitt hår, sprayar glitter i håret och på mina kläder, tar läppglans, brunkräm, mascara och ögonskugga i hela ansiktet på mig, hoppar på mig retar mig och skrattar åt mig! Men jag ÄLSKAR dom ändå! Vi fota och dom gjorde kladdkaka. haha, dom åt upp halva smeten innan den var klar (y) Har tyvärr inte bilderna på datan men lägger upp dom senare och filmerna ;)
Nu blir det sängen för min del så jag kommer upp imorgon :)
Natti puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0