Höst

Hej på er alla söta läsare!

 

Idag har jag vart nyttig! När jag kom hem efter skolan så åt jag lite och sen drog vi upp till bärget och gick en låååång promenad! Väldigt skönt kan jag säga. Blir att fortsätta med detta nu så jag går ner mina kilon jag vill gå ner. Nu blir det att plugga Engelska och sedan ta det lugnt framför tv/datan.

 

Vet ni vad jag tänkte på idag? Jag gillar hösten! Inte för att jag har hatat den förr men den har inte var så speciell för mig bara för det har vart så kallt och att jag älskar sommaren! Men när jag satt på tåget hem så såg jag alla dom röd/orange/gula träden (löven) och märkte hur vackert det ser ut. Sen hur mysigt är det inte att vara ute och gå en promenad med någon man tycker om när det ser så fint ut? + att man får bättre kondition ;)

Lite tråkigt för mig som inte har någon kille att mysa med på hösten "suck"

Men vi singlar behöver inte vara deppiga det kommer en dag för oss också, och så får vi ta igen allt, hehe. Men öppna bara era ögon så hittar ni eran kärlek och var inte fega för att ta steget!

Men fast man är singel och ingen att mysa med är det ändå skönt att tända några ljus och krypa upp i soffan med en filt och dricka varm choklad när man känner dig frusen. Det tycker jag är jätte mysigt iaf och nu blev jag så sugen på det så nu vet ni vad jag ska göra i kväll ;) Men först blir det ett varmt bad och engelska!

Massa höst pussar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-12 @ 22:24:51
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0