Oops!

Ne men hoppsan inte skrivit på en vecka. Dels för att jag har haft mkt att göra och sen för att jag inte har orkat. Men men nu är jag tillbaka babes!
Veckan har vart som den brukar, seg men rolig. Helgen blev det att vara barnvakt på fredagen åt Casper för David fyllde år. Sen på lördagen åkte jag till Skövde där Alicia gav folk massage, sjukt skönt kan jag lova! Sen kollade vi på modevisning. Efter det åkte jag hem till lilla mamma och sov där. Sen har jag gjort en sak men det får ingen veta ;) hihi eller några vet men det är inte många kan jag lova (a)
Nu går min hjärna för fullt. Vet inte hur jag ska göra och vill att det ska bli rätt. Så blir att tänka som fan!! Men jag hoppas det blir bra hur jag än gör, fast det är ett sjukt svårt beslut detta. Dels att jag inte vill såra någon heller som jag förmodligen kommer göra som alltid..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0