Stay - Miley Cyrus

Trött tjej!
Kan inte ha mer otur än denna! Börjar med att jag orka inte komma upp ur sängen och sen när jag kommer upp lite senare och stressar till tåget är det 1timme försenat! Ringer min mamma och försöker få stanna hemma men nejdå jag måste åke med tåg helvetet fast mitt andra tåg i herrljunga hade åkt. Så när jag kommer tlll Herrljunga får jag sitta där i ca 1timme till! Sen kommer det en taxi och hämtar upp mig och två till. Säger bara att jag ville döda den jävla tanten som var med! Som tur var så sov jag nästan hela vägen dit. När jag kommer till skolan är kl halv 10 och har missat 1 timme i skolan (y) Tack vare västtrafik har min dag gått åt helvete! TACK!

Nu ska jag tvätta klart mina kläder och sen åka in till stan och handla lite med mamma. Sen blir det att sova, sjukt trött. Fattar inte varför jag är så trött när jag sover så mkt jämt.. Fast att pendla tar på krafterna kan jag lova.
PUSS!



Bjuder på bilden! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0