Kiss me.

Åhh nu är jag äntligen klar med min novell, så jävla gött!
Fast ska bara skriva rent den och sen är allt typ klart :D
Bara för jag har vart så duktig ska jag ta min en kanelbulle och kaffe och kurra ihop mig i soffan. Är det bara jag som tycker att det har blivit jävligt kallt eller? Så jävla onödigt tycker jag! visst är det fint och mysigt med hösten men det behöver inte vara så himla kallt. Jag kommer ju dö när vintern kommer. Sommaren är min årstid kan jag lova (a) Idag så har man träffat sin fru också. Vi gjorde inte så mkt, snackade skit och så kollade hon på när jag fixade mat. Men det är därför jag älskar henne så sjukt mkt! Vi behöver inte göra något hela tiden utan kan bara ta det lugnt och skratta ändå. Pusspådaj gumman <3
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0