Fluuumis & Duuumis

Hallå du!
Nu åkte min brud Marica hem. Känns så himla underbart att få träffa henne igen. haha, känns som år fan.
Börjar bli frisk, men är fof för sjuk för att gå till skolan.. suck och dubbelsuck att Alicia min sjuklings vän har åkt hem till skövde för hon har blivit frisk. Men imorgon blir det att plugga lite, och städa mitt rum! Ni skulle inte vilja se det kan jag lova, men är man sjuk så är man! (a)
Dagen har som sagt spenderats med Marica. Vi har tagit det lugnt med film och prat, UNDERBART!
Nu blir det att sätta sig i soffan och kolla film/tv.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Marica Kroon

Äntligen äntligen!!!!!!

miss u so mutch!!!!

älskar dig min fru! <33333

2010-09-13 @ 21:52:35
URL: http://maarica.blogg.se/
Postat av: Natalie Arvidsson

Ja eller hur!!

saknar dig också gullet!

älskar dig också, fru min <333

2010-09-14 @ 16:47:36
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0