Marica och Erica Kroon

Marica & Erica ni är så himla underbara!
Måste bara skriva detta.Det finns inga som ni. Jag kan skratta i flera timmar med er och vara mig själv och flummmmma som fan! Fast ni är tvillingar så är ni helt två olika personer som jag älskar otroligt mkt! Ni betyder jätte mkt för mig och skulle aldrig klara mig utan er. Vi har flera minnen ihop som man kan tänka tillbaka på och bara le åt. Ni gjorde min tid minnesvärd i Gudhemsskolan. Lektionerna, rasterna ja allt helt enkelt!

Jag vet att jag alltid kan räkna med er när jag behöver er. Ni två har en stor plats i hjärtat!
ÄLSKAR ER! ;*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Natalie vrf ska du vara sån, då saknar jag grundskolan som fan ju!!!! alla tider med dig i skolan det är fan dom bäsata minnerna som finns!!! jag älskar dig mig älsklings fru!!!!!!!! <3333333333333333333333333333

2010-09-14 @ 18:30:21
Postat av: Natalie Arvidsson

Haha, bara för jag är sån ;) Dom tiderna ÄGDER! Älskar dig också min älskade fru! <3333

2010-09-14 @ 20:38:36
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0