Miss you

Så jävla trött på allt just nu! Skulle vart så jävla skönt att kunna försvinna för en stund!
Jag är den jag är och om ni inte accepterar hur jag är och beter mig så tvingar inte jag er att umgås med mig.
Dagen har vart seg som fan, men har haft Alicia här som tur är så hon har fått lyssna på alla min problem.
Finns typ ingen jag kan prata med mer känns det som. Om jag inte hade dig Alicia vet jag inte hur jag skulle överleva för du finns alltid när jag behöver någon att prata med. Känns som jag tappa kontakten med folk jag älskar när jag började i Uddevalla. Börjar nästan ångra att jag går där. Asså klasen är toppen och allt! Men saknar min vän. Men man ska inte ändra sig för vänner men för henne skulle jag kunna göra allt för.
Nu blir det att få något i magen, har inte ätit på hela dagen typ så måste ha mat ;G höhö
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0