Nom nom nom!

Lördag kväll och lilla jag får sitta hemma bara för jag är sjuk! Kan det bli sämre än detta?
Men som tur ska jag och Alicia in till stan och köpa massa GODIS! nom nom ;G Så kvällen blir att krypa upp i soffan med mitt täcke och se på film. Önskar bara en person kunde vart med också, men ikke :(

"Orkar inte tänka, orkar inte bry mig. Men ändå försvinner du inte"

Det är nu när man sitter själv som man tänker på allt man inte vill tänka på. Sådant som bara trycker ner en mer och mer.. Varför kan det inte försvinna för? Måsta man alltid må dåligt när man inte har något att göra som kan tränga bort dom? Jag vill inte ha dom tankarna! Jag orkar verkligen inte det.. Kan man inte bara blunda och räkna till 3 så är det borta? Ett, två tre...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0