Sjuuuuk

Gud vad jag älskar att vara sjuk! -.-'' Har vart sjuk i snart 3 veckor och i går så svimmade jag så mamma och jag åkte in till sjukhuset. Tydligen har jag fått bihåleinflammation :( Så ska äta penicillin i 10 dagar så blir att ta det lugnt ett tag nu (y) Men lika bra att jag blir frisk någon jävla gång..
Lilla Alicia har flyttat hem till mig nu, fast hon kommer bara vara här varannan helg för hon bor hos sin bror på veckorna pga skolan :) Men nu är hon här för hon är också sjuk :/ (kul för mig, höhö) Haha, vi har dragit ihop våra sängar till en dubbelsäng så vi kan ligga och prata på nätterna (a) jätte mys!! :D
Ne men nu blir det att krama kudden :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0