...

Jag är så jävla trött på att få vara den som måste hålla med alla andra och inte kunna säga vad jag tycker. Så jävla trött att aldrig kunna göra något som jag vill pga andra. Trodde vänner skulle hålla ihop och stötta varandra genom allt och förstå! Men känns som jag inte får något tillbaka utan bara ger. Nu menar jag inte att det är så varje gång men för det mesta. Känns som ingen vet vem jag är... Verkar som ingen bryr sig om det heller. Känns som jag har vart helt blind och inte sett det förrän nu! Ska öppna mina ögon och se vilka som ger något tillbaka än bara tror att jag finns där för dom jämt och ständigt, när ni inte finns där för MIG!
Gårdagen var en SKIT dag! kändes som jag ville döda någon så förbannad var jag.
När jag kom hem så träffade jag en vän som förstår mig för det mesta! Älskade Marica Kroon!
Blev en halv film och idol :) puss gmn! <3
Sen tände jag massa ljus och lyssnade på musik i sängen, behövde verkligen slappna av en stund.

Kommentarer
Postat av: Din fru (L)

Du är den som förstår mig även om det inte är lätt i bland! jag älskar dig <3<3<3<3<3<3<3

2010-09-18 @ 15:46:45
URL: http://maarica.blogg,se
Postat av: Natalie Arvidsson

Aww, love you fru <33

2010-09-18 @ 21:04:48
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0