You And Me

Hej på er!
Helgen har spenderats med lillasyster Eveline. Länge sen det bara var jag och hon kändes skönt att bara vi kunde umgås. Vem kan ha en mer toppen syster som henne? Haha, visst hon kan vara den jobbigaste skiten ibland, men hon betyder ändå jätte mkt för mig. Skulle inte vilja ha någon annan syster än henne.
Idag så har jag inte gjort så mkt, mest försökt plugga men det går ju som det går. Sen fixade jag och Eveline lite mat och bakade kladdkaka för att överraska mamma när hon kom hem. För imorgon fyller hon år och jag kan inte träffa henne då, så fick fira henne lite idag.
Nu så har jag kommit hem till mitt "andra hem" och har lagt mig i sängen och ska sova men först blir det nog en film. :)

Kommentarer
Postat av: Eveliine

Naaw vad söt du är min lilla syster ryster! älskar allt med dig även när du är en tölp! ;) <3 haha puss

2010-09-20 @ 22:09:55
URL: http://eveelinearvidsson.blogg.se/
Postat av: Natalie Arvidsson

Vem är liten här! ;)

haha, det är mitt och Alicias ord till DIG!

puss <3

2010-09-21 @ 20:10:34
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0