Care inlägg!

Är det inte det ena så är det de andra! Vart hemma i två dagar och bara sovit bort dom. Jag har inget ork alls längre. Mitt humör är nere och jag mår allmänt skit! Min kropp har sagt ifrån nu, jag mår illa spyr och har huvudvärk hela tiden. Men allt är mitt eget fel så vill inte att någon ska tycka synd om mig, för det är JAG som har gjort så jag är här nere. Kan inte tro att det är bara jag som känner så här, men ibland känns det som man är helt själv att ingen förstår en även om man förklarar hur det ligger till.. Bara massa tjat, ingen som klappar en på ryggen och säger att man har gjort bra i från sig utan då är det något annat som är fel. Kanske att ta tag i livet vore något? Men då gäller det att ha det orken och viljan som jag inte har..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0