Peace. Love. Rock.

Ännu en torsdag innan helg. Sitter hemma hos Alicia och känner mig ej på topp, dels för att jag är förkyld och sen har jag så mkt att tänka på.. Har hur mkt saker i skolan som måste bli klara med så jag får bort alla 100 IGn jag har.. Har funderingar på att hoppa av men kommer ångra mig som fan, men känner att jag behöver bara bort från allt. Om jag inte ska hoppa av funderar jag på att byta skola, men det är som sagt tankar och inget planerat. Men att pendla suger, och har ingen lust att bo i Uddevalla. Men nu om lite roliga nyheter! Mamma ringde mig igår och sa att hon hade fixat P&L biljetterna till mig och Alicia! Hur jävla underbart är inte det? Trodde ett tag att vi inte skulle komma iväg pga att biljetterna började ta slut. Men nu är allt som det ska, och vi kan åka! :D Kommer bli sjukt nice att dra dit och festa och ha det hur gött som helst! Hoppas bara baby fixar sin biljett snart också så jag kan vara med honom också! Hepp nu orkar jag inte skriva mer, ha det gött så hörs vi när vi hööööörs!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0