Hush hush

Uppdatering: Klar med sommarjobbet, vart på cruisingen i fkp, Tomas kom ner till mig, festat i Skövde, solat och badat. Det är nog allt jag har gjort det senaste. Idag åkte Tomas hem som har vart hos mig sen i måndags. Kul att träffa den lilla knäppisen ;) hihi. Senare idag blir det att kolla på bio med Alicia. Blir Baksmällan 2! wopwop.
Men vet ni vad jag ska göra? Ska sluta dricka... Dricker bara för jag mår dåligt och det drabbar alla andra. Förstår inte varför man dricker så sjukt mkt bara för man mår så dåligt av saker. I måndags blev det för mkt och det fick mig att fatta att det inte kommer hjälpa att dricka så man inte klarar att stå på benen själv eller ens komma ihåg sitt namn. Jag vet varför jag dricker så mkt och varför jag mår dåligt, men det hjälper inte längre för du kommer inte tillbaka ändå. Även om jag mår bra för en stund så försvinner det fort igen, det gör fof ont i hjärtat och såret läker inte som alla säger.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0