Jack Vreeswijk & party!

Igår var jag som sagt på parkfestivalen. Trodde vi bara skulle vara där en liten stund men då ser jag mamma komma ut med stolar och bah: vi ska kolla på Jack Vreeswijk som spelar kl 8... Dog lite då för fatta inte vem han var tills dom berätta att det var Cornelis son, så blev lite taggad att sitta där i 6 timmar och lyssna på skit musik ;) Men han var sjukt bra! Fast lite tråkigt att han inte sjöng fler låtar som man kände igen. Sen när jag kommer hem vid typ halv 10, 10 så fick jag ett mess att jag skulle åka till skövde och festa, så det var bara att springa in i duschen och skynda mig för sista tåget gick 10:48 så fatta hur snabb jag var ;) Men kvällen blev helt okej och ångrar inte att jag drog ut än att sitta hemma.
Men nu är jag hemma iaf, och känner mig lite upp&ner så ska gå ner och ta en kopp kaffe och sätta mig på altanen o ta ett rök!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0