Kusten med familjen <3

I onsdags åkte jag med syrran Emelie och hennes kille hem till han i Kungsbacka för att komma bort lite. Vi kolla bio, bada och hade det gött. Sen på fredagen åkte vi till Falkenberg/Varberg för att möta resen av familjen (Mamma, Anders, Eveline & Alicia). Vi var på stranden och bada, sola och sen åkte vi och käka och avsluta dagen men Varbergs fästning och minigolf där jag förlora... :( fick fan nästan 6or eller 7or hela tiden och det skulle vara en familjebana! Sen drog Emelie & Alex hem till honom och vi åkte till en camping och sov i en stuga, mys! Dagen efter var i på stranden hela dagen och sola och bada, hur gött som helst! Dock brände jag mig i ansiktet så såg ut som en tomat. Efter det åkte vi hem till tråkiga Falköping och fick direkt ångest att sitta hemma så jag och Alicia drog ut och festa och träffa folk! Vad ska man säga om dom här dagarna i kusten mer än dom har vart UNDERBARA och jag vill redan tillbaka.
Idag har jag inte gjort ett skit, kom hem från Karlsborg vid ca 3 och sen försvann tiden. Nu blir det kaffe, cigg och sen Supernatural.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0