just the way you are

Kollade som sagt på en lägenhet igår och det var helt enkelt nice! Det var inte som den andra jag kolla på iaf, så får hoppas jag får den men var nr 2 så får se. Men skulle vara underbart hade en buss som gick till centrum exakt utanför så! :D Idag har jag inte gjort ett skit, skulle kolla apu plats men hitta två nr som jag ska ringa imorgon hade jag tänkt, måste kolla hur vi ska jobba och så innan. Men annars har det var helt lugnt. Imorgon är det fredag vilket betyder helg och då blir det party party! Matfestivalen är ju i helgen så blir att festa lite innan och sen dra ner till stan och se vad som händer, får bara hoppas att det inte blir regn som dom säger.. Nu ska jag sätta mig vid tv:n och fixa naglarna och ha det mys! (a)
PUSS


Haha, kolla vad små vi är! Guuud vad jag vill dra tillbaka tiden. Fan vad bra vi hade det då. I helgen så har våra päron vart tsm i 6 år, 6 ÅR VAFAN! Jag har haft dig som min syster i 6 år och vi har gjort så mkt galet tsm som vi fof kan skratta åt. Jag kan bara tacka våra föräldrar att dom träffades annars skulle jag aldrig lärt känna dig! Du är bäst Alicia! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0