- What's my name?

Guuuuuud vad jag blev sugen på att shoppa kläder. Man blir så glad varje gång man får något nytt i garderoben, blir inte ni det? Det blir jag iaf. Just nu har jag hittat hur mkt kläder som helst jag vill köpa. Får fjäska för mamma lite så får jag dom nog ;) hehe.
Dagen har gått ganska fort. Hade redovisning på svenskan där jag, Lisa och Rebecka skulle läsa upp våran skapelsemyt. Tyckte den var jätte bra men när jag fråga om vi fick mvg så kollade han på mig om jag var dum i huvudet xd Hahaha :( Sen hade vi hantverk och Julia gjorde håruppsättning på mig, sen slutade vi.
När jag kom hem blev det att klippa syrrans hår och sedan bege mig hem till mamma för att sova här i natt.
Har nyss skypeat men älsk, saknar han såååååå! Men på fredag kommer han så blir massa mys :*
Ne, nu måste jag städa så det ser någorlunda bra ut innan han kommer. ( något jag verkligen behöver)
PUSS
Åhh, vill ha en walk in closet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0