Lov hos min älskling!

Ligger i älsklingens säng medan han är på jobbet. Blir att kolla på massa film och vänta en evighet tills han kommer hem :( För övrigt har jag var uppe i Dalarna sen i fredags och bara haft det mys som vanligt. har fikat och shoppat lite och bara tagit det lugnt hel enkelt. På torsdag blir det att åka hem.. Om jag inte hade massa annat att tänka på som skolan och sådant skulle jag inte åkt hem (a) Känns så skönt att sova bredvid sin pojkvän och vakna upp och se hur gulligt han ligger där och sover och sen att krypa lite närmare och pussa på han, helt underbart!
Nu blir det att kolla klart på filmen Going The Distance och sen 100 andra filmer...
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0