Love you mom!

Kom nyss hem från stan. Har vart på banken och sen blev det en liten fika med mamma. Känns skönt att bara vara vi ibland och prata och skratta om olika saker. Nu har jag gått igenom min garderob  som behövdes enligt mamma (tror det var för hon ville ha lite kläde från mig, haha) för hon satte in lite nya pengar på kortet till mig som ska spenderas imorgon när det blir Göteborg med den bästa Marica Kroon. Får se vad det blir för nytt men känner att det verkligen behövs lite nytt för var ett jävla tag sen jag köpte kläder. Aja, nu blir det att fixa lite hemma och sen ska jag laga en gooooood middag till min älskade familj ;) hehe.
Hoppas alla får en trevlig kväll!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0