Love is on fire

Dagen har vart helt lugn faktiskt. Har vart i skolan och haft eng, sv och ma. Slutade kl 12 men kommer hem som vanligt kl 3 -.-. Meeeeeeeen, ringde på lägenhetsvisning men fick inget svar så skickade iväg ett SMS och efter 20 min ringer han!!! Ska kolla på lägenheten i morgon kl 3, kan bara hoppas att den är nice. Men är det badkar tar jag den ;) hehe. Ne men sen får jag hoppas att jag får den också, så inte någon annan tar den, då får dom en sur Natalie (a) Ne, men är as glad att jag har kommit ett steg närmare iaf.
Just nu håller jag på att lägga över lite film till datan så jag kan ha något att kolla på när jag ska upp till Robin :) Usch för att åka tåg i 6 timmar :/ Men men vad gör man inte :$
Ska snart sätta på kaffet så det blir klart när min älskling Alicia kommer hem!
Ha en skööööön kväll!
xoxo
hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0