- You make me smile

Go och glad, kan inte bli bättre. Humöret är på topp, finns nog inget som kan få mig att falla just nu. Kan bero på att jag har fått världens underbaraste kille, min Robin (a) Hur kan man ha sådan tur? Lycklig är jag som fan iaf. Någon gooooare kille finns nog inte, han har allt. Från det lilla till det allra största. Ingen kan göra mig gladare än han, bara ett litet SMS kan göra mig så sjukt glad. Du är perfekt baby!
Var tvungen (A)
Dagen gick jävligt fort! Började med matte vid 09:40 sen blev det svenska och sist men inte minst hantverk! :D
Blev att jag och Lisa fixade Rebeckas hår. Blev as snyggt! Blev 3 flätor på sidan som "sidecut" och sen använde vi trippeltången i hela håret och fixa volym. Så här blev resultatet :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0