- Its hurts to hear you say that to me

HELVETES JÄVLA FAN #%#//%€%#.... Just nu så är jag så jävla sur och ledsen på samma gång att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Varför kan inte någon förstå mig, hur jag är! Jag är inte som alla andra så snälla döm mig inte efter hur andra är. Jag kom inte till världen för att vara som alla andra. Redan långt tillbaka bestämde jag mig att aldrig bli som någon annan utan att köra mitt race. Blir så ledsen när man får höra att " ja, men jag har sett hur andra beter sig osv". Men vafan har ni sett mig göra något sånt då eller?! Jag skulle aldrig få för mig att göra något jag inte skulle kunna stå för. Det är inte första gången jag får höra detta av folk. Folk har sagt till mig " men du är så blond så varför skulle  du inte gå med på det och det blablabla". Hör ni hur det låter när man får höra detta, blir så sjukt trött när folk dömer mig för utseendet, speciellt folk som inte känner mig. Jag ska inte säga att jag är fröken perfekt men jag vet väl vafan vad jag gör och vad som är acceptabelt att göra och inte göra.
Om du tror detta är till dig så har du fel... Ta det inte personligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0