Fallens dagar!

Igår var det tänkt att åka till thn (fallens dagar) men så blev det inte... sur som fan gick jag ut och gick med min syster i några timmar. Sen frågar en om jag vill med och festa, jag som inte hade något bättre för mig åkte dit. Ångrar att jag gjorde det, för det var nog den sämsta "festen" på länge. Eller aa vi skulle in på Olstorp med kom inte in och han som hade "festen" gjorde det.. Så vi börjar gå hemåt och då kommer Gustav som skulle hämta Alicia & Evelina. Följde med dom medans jag vänta på att Mamma skulle hämta mig. Där dansa vi som galningar och rörde på fettet! ;) Sen kom mamma och dom fick köra 22mil i onödan för att jag skulle på en "fest".
Nu blir det att fixa klart allt och sen dra till fallens med Marica. Taggar för att se Oskar Linnros i regnet! Men det kommer nog bli en super dag!
PUSS!
HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0