Gubbar & tanter

Första dagen avklarat. Fick göra... ingeting. Satt typ i en soffa hela dagen och pratade med dom gamla lite. Är på avdelningen där dom inte är så piga så dom sover typ hela tiden. Så man gör nästan inget... Får se vad jag får hitta på i morgon, kanske ska gå ut och gå med någon. Haha, kommer in hos en farbror och hon jag gick med sa "kolla åt vänster, jag har med mig en tjej. Han "det ger jag fan i" Hon "hon ska jobba här i 3 veckor nu" Han "rätt åt na". Haha, skön kille!
Efter jobber åkte jag och mamma och åt på kinarestaurang som min syster Charlotte bjöd oss på. Känner mig sjukt tjock nu, guuuud vad mätt man blir.. Nu sitter vi ute på altanen med Casper och Therese och dricker kaffe!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0