I could turn my back away..

Upp tidigt (11) ringa mitt sommarjobb och kolla när jag skulle börja på måndag. Tro fan att han var på semester! Men det fixa sig. Ska börja kl 9, helt okej. Men ska säga att jag vill börja vid 7 sen så jag slutar tidigare. Så nu blir det jobb i 3 veckor sen är sommaren typ slut känns det som... buuhu!
Annars har jag inte gjort så mkt idag, tagit det lugnt som vanligt och grillat med familjen. Nu blir det att kolla på Colombiana och Water for elephants! Sen sova så jag orkar upp i morgon, för min lilla syster tar konfirmation kl 11... Sen kommer släkten och firar henne och efter det måste jag skynda mig för att hinna med tåget vid 7 för att sedan åka och festa i Grebbestad! Kommer bli en stressad dag känner jag med det blir nog toppen ;)
PUSS!
...and now that i know you, i could turn my back away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0