Jag och oturen dejtar!

Kuuuuul... somna aldrig med datan i sängen! kan sluta med att den åker ner på golvet och där man laddar åker in så kontakten till laddaren inte når.. så den dör och poff så har man ingen data längre.. fanfanfan! Har iaf lyckats ta mammas data lite så jag kan skriva av mig, hihi. Men kommer nog inte ha någon data tills skolan börjar och då kommer jag vara utan den säkert i några veckor.. wiii! Ne men nu är det tisdag vilket betyder att jag bara har 3 dagar kvar på jobbet, som är så jävla gött! Orkar inte sitta i en soffa och inte göra något alls.. Snart ska det komma lite folk hit också för att fira Alicia som fyllde 17 igår! GRATTIS GRATTIS till henne ;) Sen tror jag nog det blir sängen för min del är så sjukt trött efter att få gå upp runt 6 varje morogn. (jag vet att det bara har vart två dagar nu sen helgen men vafan!) Aja, vi hörs när jag kommer åt en data!
PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0