Klassfest & födelsedagsfest

Hejhejhej! Ligger i sängen och känner mig halvdöd. Igår var det klassfest med gammla 9:an, kul att träffa endel av dom igen. Tänk att det redan har gått 1år sen man gick i gudhem och skulle snart sluta 9:an och var hur nervös som helst för att börja i en ny klass. Och nu ska man snart börja 2:an! Shit vad tiden går fort egentligen... Men iaf blev att festa med dom och sen drog jag, Marica&Erica hem till mig där Alicia hade födelsedagsfest med lite folk. Men var lite fööör full så dom slängde mig i sängen ist och där däckade jag gött! hehe..
Idag blir det att vara hemma. Blir nog en bra film med godis och mys! :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: bella

följ gärna min blogg:)! kram

2011-07-24 @ 17:21:04
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0